رمان موبایل

رمان اینترنتی رمان مجازی _رمان عاشقانه_آموزش نویسندگی_ خاطرات_ رمان جدید_

رمان موبایل

رمان اینترنتی رمان مجازی _رمان عاشقانه_آموزش نویسندگی_ خاطرات_ رمان جدید_

رمان موبایل

اکثر مطالب رو از آرشیو های فن پیج نویسندگانی مثل شین براری، احمد آرام ، ققنوس خاکستری و احمد محمود بازنشر میکنم. زحمت اصلی را بنده متحمل شدم که از آرشیو شلوغش تعدادی از آنها رو سرقت ادبی کردم و اینجا منتشر کردم. خخخ شوخی بودشااا

آخرین نظرات
  • 24 September 23، 19:13 - محدثه پیراسته فر
    عالی
تازه های کتاب و اثار انتزاعی پس از مرگ جای  بهترین نویسنده سالهای اخیر کیست؟ shahroozbarari   به قلم توانمند شهروز براری صیقلانی منتشر شد...   کتاب از شهروز براری صیقلانی    ابله پر ادعا  از انتشارات پوررستگار منتشر شدشهروز براری کتاب مجازی
شین براری  منتشر گشت

۲۸ اردیبهشت 1399 - ۰۶:۴۲شهروز براری صیقلانیbook shahrooz barari seyghalani
13 داستان کوتاه از زندگی پس از مرگ
______________________________________________
ایسنا نوشت:
مجموعه داستان «این برف کی آمد» نوشته حسینی‌زاد از سوی نشر چشمه به چاپ رسیده است. به گفته نویسنده، این اثر دربرگیرنده ۱۳ داستان کوتاه است که به زندگی بعد از مرگ و این موضوع می‌پردازد که برخی با درگذشتگان خود زندگی می‌کنند.
_______________________________________________
حسینی‌زاد با اشاره به این‌که در انتظار دریافت مجوز مجموعه داستان «هنوز هم گاهی» و رمان «بوی چسبیده به این دست» است، گفت، این کتاب‌ها از چند سال پیش به نشر آگاه سپرده شده‌اند، چند بار رفته و برگشته‌اند و بخش‌هایی را که گفته شده، اصلاح کرده است؛ اما هنوز از مجوز آن‌ها خبری نیست.

وی اخیرا از چاپ سوم ترجمه سه‌گانه فردریش دورنمات یعنی رمان‌های «قول»، «قاضی و جلادش» و «سوءظن» از سوی نشر ماهی خبر داده و گفته بود که چاپ سوم ترجمه رمان «اگنس» نوشته پی‌تر اشتام نیز از سوی نشر افق ارائه می‌شود. ترجمه این مترجم از مجموعه داستان «حمایت از هیچ» هارتموت لانگه نیز در نشر قطره به چاپ دوم می‌رسد. چاپ اول این رمان در نشر کاروان منتشر شده بود. 
______________________________________________
ایسنا نوشت؛ 
 خبرنامه شنبه 27/02/1399  پیج فرهنگ و معارف  صفحه اصلی 3/03B  01 ستون نشر کتاب 
 در جدیدترین و محبوب ترین های ماه اخیر  نوبت میرسد به مجموعه اثر داستان کوتاه خلاق و ساختار شکن شهریار داستان نویسی  این مرز و بوم یعنی شهروز براری صیقلانی با اختصار بروی جلد و نام هنری (شین_براری) از سوی انتشارات پوررستگار گیلان در قالب مجموعه داستان های کوتاه {نجوای_خاموش} چاپ و منتشر گردید. این  کتاب  از 18 اپیزود و به تعداد صفحات 380  به سایز رقعی  جلد انتزاعی روانه بازار نشر کتاب گردید و با استقبال خوبی از جانب مخاطبین خاص مدرنیته مواجه گردید  از مشخصات کلی این اثر میتوان به ساختار شکنی ها و پیرنگ های منحصر بفرد نویسنده و سبک و سیاق خاص شین براری در خلق اثر اشاره نمود همچنین  دنیای انتزاعی و فضا سازی فرمالیسم هنری مکتب روسی،  در ان به وضوح قابل تشخیص است.  
______________________________________________
ایسنا نوشت 
قسمت معارف و فرهنگ و ادب 
ستون نشر کتاب   پیج اصلی صفحه 01/B 02
پیش‌تر به قلم محمود حسینی‌زاد، ‌کتاب‌های «آلیس» اثر یودیت هرمان، «حمایت از هیچ» هارت مورت لانگه، «گذران روز»، مجموعه داستان‌هایی از چهار نویسنده جدید آلمانی‌زبان، «مقبره‌دار و مرگ»، داستان‌های قرن بیستم آلمان، به همراه نمایشنامه‌های «تک‌پرده‌یی‌ها» و «بعل»، «صدای طبل در شب» و «در جنگل شهر» (در یک مجموعه) از برتولت برشت ترجمه شده است. از تألیف‌های او نیز به نمایش‌نامه‌های «نهاده سر غریبانه به دیوار» و «تگرگ آمد امسال برسان مرگ» و مجموعه داستان «سیاهی چسبناک شب» می‌توان اشاره کرد.
_____________________________________________
۲۹۱/۶۰

نظرات (۱)

  • شبنم میرزاخانی
  • Perfect shin barari very goodly novel

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    تجدید کد امنیتی