رمان موبایل

رمان اینترنتی رمان مجازی _رمان عاشقانه_آموزش نویسندگی_ خاطرات_ رمان جدید_

رمان موبایل

رمان اینترنتی رمان مجازی _رمان عاشقانه_آموزش نویسندگی_ خاطرات_ رمان جدید_

رمان موبایل

اکثر مطالب رو از آرشیو های فن پیج نویسندگانی مثل شین براری، احمد آرام ، ققنوس خاکستری و احمد محمود بازنشر میکنم. زحمت اصلی را بنده متحمل شدم که از آرشیو شلوغش تعدادی از آنها رو سرقت ادبی کردم و اینجا منتشر کردم. خخخ شوخی بودشااا

آخرین نظرات
  • 24 September 23، 19:13 - محدثه پیراسته فر
    عالی

     من اونجا نبودم  که تو ترسیدی !...

  عبور دو ابر ، برخورد به هم و خلق آذرخش

 ، تصویر اسمون رو قرینه کرد

  صدای غرش رعد ، دل آسمونو کَند 

  بعدشم بارون و بوی خاک و نم 

     بهار سلام . دوباره پاییزه 

  پاییز ، همان فصل حرمت انگیز غصه ها

   فرصتی برای مرور خاطرات 

  اینجا فردا هوا بارانی ست. ...

  • 23/09/24
  • محدثه پیراسته فر

بهاره شین براری

شهروز براری

نظرات (۳)

  • محدثه پیراسته فر
  • مخاطب خاصش نموده مارو والا
    خدا شانس بده
  • داستان کوتاه ادبی
  • چقدر بهاره بهاره بهاره عجب سمجی بودش استاد براری و خبر نداشتیم . مگه چ اش دهنسوزی هست این شازده خانم زر زری
  • مژگان احمدی موقری
  • عالی بود لعنتی

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    تجدید کد امنیتی