رمان موبایل

رمان اینترنتی رمان مجازی _رمان عاشقانه_آموزش نویسندگی_ خاطرات_ رمان جدید_

رمان موبایل

رمان اینترنتی رمان مجازی _رمان عاشقانه_آموزش نویسندگی_ خاطرات_ رمان جدید_

رمان موبایل

اکثر مطالب رو از آرشیو های فن پیج نویسندگانی مثل شین براری، احمد آرام ، ققنوس خاکستری و احمد محمود بازنشر میکنم. زحمت اصلی را بنده متحمل شدم که از آرشیو شلوغش تعدادی از آنها رو سرقت ادبی کردم و اینجا منتشر کردم. خخخ شوخی بودشااا

آخرین نظرات
  • 24 September 23، 19:13 - محدثه پیراسته فر
    عالی

ترجمه به انگلیسی نقد نویسندگان معروف ایرانی. تشکر از سحر میرزایی و زبانکده عرفان و نشر افق  

بهترین نویسنده ایران کیست؟

چه کسی بهترین است

چه کسی بهترین نویسنده در ایران است؟ W بهترین نویسنده ایران کیست؟ بیا بریم   

مقاله جنجالی و تکان دهنده استاد محمد حسن شهسواری و محتوای تکان دهنده ای که استادان و نویسندگان برتر و رهبران پرفروش ترین ها یعنی زویا پیرزاد و عباس معروفی را با اثری از یک جوان جوان و ممنوع ، شین براری مقایسه می کند ، تعجب آور است. . این مقاله چنان مورد استقبال قرار گرفت که به صورت کتابی با نام بهترین نویسندگان منتشر شد. 


 

صفحه 01 - کتاب نویسندگان برتر - قلم؛ محمد حسن شهسواری - نشر علی - 

در توضیح مختصر با چند کلمه  
در این مختصر ، هرگز قصد آن نیست که نگاهی دقیق و انتقادی به داستان و داستان مدرن داشته باشیم یا ارزش کار نویسندگان مدرن و مدرنیته را در مقیاس ها بسنجیم. زیرا اگرچه این بسیار ضروری و گران است ، اما اکنون اینگونه نیست ، من فرصت بحث در مورد آن را دارم و خودم را برای پاسخگویی به این نیاز آماده نمی بینم. 
قصد من از نوشتن این سطور فقط معرفی مختصری است و در صورت امکان عضوی جدید از جامعه داستان نویسی امروز است ، زیرا دلایل مشروعیت وی را دارم که در این ستون ادبی به شما اطلاع خواهم داد.
 همچنین لازم به ذکر است که در این بحث ، نام سه نویسنده خلاق ذکر شده و نمونه ای از آثار آنها ارائه شده است که اگر نام و نمونه اثری از نویسندگان دیگر معاصر دیده نشود ، به دلیل برتری آنها نیست. یا فرومایگی نسبت به نویسنده ، اما فقط به همین دلیل است که مثال مورد علاقه من در نوشتن خلاقانه این چند مورد بیشتر است و به نظر می رسد برای توضیح بیشتر مفید و مناسب باشد. 
مرجع ⁿ "(نادر نادرپور_کتاب انگور_صفحه 10) 
به نقل از نادر نادرپور ، نویسنده و شاعر وطن دوستی خوب ، نوشتن خلاق ، مانند شعر جدید ، محصول اندیشه و احساسات چند جوان و پیر ، خوش بین و خوش بین نیست. که از درد و اوقات فراغت خلق می کنند. آنها آثار هنری و ادبی خلق می کنند ، اما نوشتن خلاق محصول فکر و احساس مسئولیت نسبت به شهروندان یک زبان و هم نوعان است که خود را در قالب یک ترتیب لغوی با معنی و آگاهی.  
نوشتن خلاق ، اگر با جزئیات شرح داده شود. با قضاوت بر اساس آثار همه نویسندگان برجسته کشور در حال حاضر ، ما به راحتی درک خواهیم کرد که در چه جو ذهنی و از چه موقعیت اجتماعی و با کدام دیدگاه و نگرش جهان بینی ایجاد کرده است آثار او ،  
ابتدا با ذکر موارد "جیم" و "دال" ، با اثری از (زویا_پیرزاد) و   (عباس_معروفی) روبرو خواهد شد   ) و فقط از یک جنبه خاص (جامعه سازنده نگرانی های آینده و آینده گرایی) این دو نویسنده برجسته ای که با پرونده A (Shin BARARI) در حال تبعید و تبعید هستند ، به خلاصه ای از دامنه عمیق و قابل لمس و از بین بردن حجاب عدم اطمینان می پردازند.  
در این مقاله کر زیر نمونه ای از سه اثر داستانی کوتاه و بلند از این سه نویسنده است که هر کدام اولین و بهترین اثر در سطح و گروه خود هستند. ___________________________________________ | صفحه 02 - کتاب نویسندگان برتر - قلم؛ محمد حسن شهسواری - نشر علی - | __________________________________________ |بهترین نویسندگان ایرانی چه کسانی هستند؟

 

اکنون این را به شما مخاطبان واگذار می کنیم که کدام یک بر دیگری ارجحیت دارد ، زیرا شناخت اهمیت و تأثیرگذاری هر یک از این سه کار کاملاً واضح و واضح است. 
دسته سوم و مورد 
علامت - یکی از این آثار - چه کسانی چراغ را خاموش کردند؟ 
(بهترین و پرفروش ترین کتاب داستانی سال 2018) قلم جادویی است که توسط خانم زویا پیرزاد نوشته شده است ، که در پست ادبیات داستانی موفق و پرفروش خود ، پل های گذشته و در قالب خاطرات پیرزنی شیرین در قلب داستان ، از کودکی در مرزی. وان و زندگی خوشی که با خواهر و پدر مادر داشت ، به اعماق فاجعه و آغاز نسل کشی ارامنه و مهاجرت اجباری آنها به ارتش صد سال پیش عثمانی به صحرا برمی گردد. 
زویا پیرزاد فردی شناخته شده و محبوب است که به دور از محیط کنونی ایران زندگی می کند و نگرانی هایی در مورد نگاه جهانی و حافظه تاریخی خود دارد که به نوعی در کارهای موفق وی گنجانده شده و با یادآوری یک فاجعه از یک قرن پیش بی عدالتی و جنایت شنیع علیه مردم ارمنستان را آگاه می کند. او زیبا صحبت کرد و خاطره یک جنایت و ظلم بی حد و مرز را پس از صد سال زنده نگه داشت. 
و در کل کار خود ، او در مورد نگرانی های زنانه شخص اول صحبت می کند و اقدامات درونی و مبارزات بانویی را با خود بازگو می کند که با زمزمه درونی او درگیر است. 
در دسته دوم. و در مورد جیم  
عباس معروفی با اثری موفق به نام سمفونی مردگان (یکی از پرفروش ترین آثار داستانی فارسی که به چند زبان ترجمه شده است)  
به موضوع و کنش غیرانسانی و شرم آور این اثر پرداخت ( گروه برادر کشی) که به آدم و حوا برمی گردد و هابیل و قابیل از راه می رسند و یک عمل ناخوشایند است که هر از گاهی در گوشه گوشه جهان اتفاق می افتد ، و هیچ گاه پایان آن را نمی توان تصور کرد ، و این تا زمانی ادامه خواهد داشت انسان به یک انسان روی زمین تبدیل می شود. 
بنابراین وی با ادبیات غنی و خلاقیت بالا توانست اثری موفق و بی بدیل خلق کند که مضمون آن از روز اخراج برای همیشه ادامه داشته باشد. 
_______________________________________________ 
| صفحه 03 - کتاب برتر نوشتن - قلم؛ محمد حسن شهسواری - نشر علی -  
| __________________________________________ | 
در دسته اول و مورد A ،  
اثر "دوگانگی جنسی" از شهروز باراری سیگلانی ، ملقب به هنری روی جلد ، با عنوان "شین براری" ، نمایانگر حضور کتاب های دوستان است. 
وی در اثری دیگر با عنوان "وارونگی هویت" کدهایی را به مخاطبان و جامعه می دهد که وقوع یک فاجعه هولناک و بی سابقه را پیش بینی می کند ، به   
طرز حیرت انگیزی پس از یک سال فاجعه دلخراش در همان سرزمین و شهر ، کلانشهر. رشت (مرکز استان گیلان در شمال فلات ایران و جنوب دریای خزر) رخ می دهد ، که بی شباهت به داستان شین براری نیست و جنبه های مشترک آنها عبارتند از:  
_1_ اختلاف سلیقه و اختلاف پدر و پسر  
2_ سنتی و
پدر متعصب   3_ کودک (دختر) مدرن و پویا با ذهنیت معکوس پدر  
4_ طرد و فرار دختر از خانه پدر ...  
کودک به دنبال استقلال و مسائل عاطفی می رود (عشق)  
 5_برگرداندن کودک (دختر) به خانه پدر ناامن از زور قانون حاکم جامعه  
6_بهانه های پدر برای محافظت از شهرت و جلوگیری از رسوایی (خیالات و خیالات بدبینانه پدر)  
7__ تصمیم به قتل دختر ، توسط پدری سنتی با انگیزه حفظ    
ناموس_8_ ساختن یک امر تکان دهنده و تکان دهنده تصمیم و کشتن فرزندش (در هر دو مورد ، کودک ، 
دختر بود) 9_ برای کشتن دختری در حالی که خواب است. 



::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::: ::: :::::::::::::::::::::::::::::::: 
\ پی نوشت / ⁿ_1 منظور  
از داستان واقعی و فاجعه قتل یک دختر 14 ساله توسط پدرش از ترس رسوایی و با انگیزه حفظ اعتبار وی است که در ژوئن 2016 در غرب گیلان اتفاق افتاد . و این خبر به سرعت به تیتر رسانه های خبری تبدیل شد و فاجعه ای یکی پس از دیگری در گیلان به مدت هفت روز روی داد. 
                                                   \ انتهای پاورقی /  
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::: : :::::::::::::::::::::::::::::::: 
___________________________________________ 
| صفحه 04 - کتاب نویسندگان برتر - قلم؛ محمدحسن شهسواری- نشر علی- | __________________________________________ | 
حال ، مایلم سوالی را براساس مفهوم وظایف یک نویسنده مطرح کنم. 
وظایف و مسئولیت های یک فرد به عنوان نویسنده واقعی چیست؟ 
آیا این غیر از این است که شما به عنوان یک نویسنده و متفکر ، قبل و بیشتر از معاصران خود ، مسائل روزمره یا دردهای عمیق نسل و عصر خود را به خلاقیت نوشتن و رساندن مشکلات به روش نوشتن می رسانید؟ و ترتیب کلمات؟ استمرار و هدایت جامعه خود به سمت پرداخت؟  
ما از نادر نادرپور در کتاب انگور نقل قول کردیم که این داستان در وجدان همه مردم شهر وجود دارد و در پست مخفی هر یک نهفته است و موج می زند ، نویسنده این موضوع را کشف می کند و آن را به صورت بیان می اندازد. در واقع ، نویسنده خالق داستان نیست ، بلکه او کاشف است. 
اکنون ، در این معضل زندگی ، کدام نویسنده و کدام کتاب موفق و پرفروش توانسته است در مورد مشکلات و رنجهای جامعه صحبت کند و داستانی زیبا و دلنشین را به گونه ای بنویسد که شین بری کاشف حوادث قبل از آن اتفاق افتاده است؟  
چرا در آثار منتخب سالهای اخیر و پرفروش ترین آثار مانند آثار زویا پیرزاد و عباس معروفی ، چنین ریسک و شجاعتی را نمی یابیم که نویسنده ای به عنوان پیشگویی درست و واقعی از مشکلات اصلی و گمانه زنی ها صحبت کند موارد بی سابقه! 
برخلاف سایر نویسندگان ، شین باری در جامعه نویسندگان فردی شناخته شده و باتجربه نیست و شما ممکن است بیشتر اوقات در تیترهای فضای مجازی با نام او روبرو شده باشید ، اما مأموریت یک نویسنده به خوبی مورد استقبال قرار گرفته است. درباره فاجعه های تلخی نوشت که دو سال با وقوع آنها فاصله داشت. 
حال با همه این جزئیات ، این س inال در ناخودآگاه مخاطب ایجاد می شود که اگر شهروز براری صیقلانی ، ملقب به شین براری ، تمام ویژگی های یک نویسنده درجه یک را دارد ، پس چرا به ندرت از او می شنویم و می خوانیم؟ 
پاسخ چنین ابهامی را باید در پس زمینه نگارش وی جستجو کرد و طبیعتاً ما با حاشیه های بسیار و متنوعی که پیرامون کارهای وی وجود دارد ، گیج خواهیم شد. و چه بهتر که پاسخ را از سردبیر مجله ادبی و ویرگول دو ماهانه بشنوید که از قضا یک همشهری است و از مخاطبان خاص اوست. 
به گفته وی؛ 
شینبری زندگی حرفه ای طولانی ندارد و پس از چندین اقدام زیرکانه در دور زدن نظارت قبل از انتشار وزارت ارشاد اسلامی و عبور ماهرانه از سد فیلتر شدید و عبور از تیغ تیز حسابرسی ، توانست آثاری با حجم قابل توجهی از ممیزی ها و ممنوعیت انتشار و توزیع آثار کند  
داستانهای طولانی مانند پست شهر مرطوب "رویادوز" هاجر "نیلیا" پسر رودخانه زار و پسر "گارفروش" نمونه کارهای وی است که پس از دوره اول تیراژ کم با استقبال بی نظیر و بی سابقه ای مواجه شده اید. اما این اثر شین دور از چشم علاقه مندان به ادبیات و فرهنگ نبود و قبل از اولین دوره چاپ مجدد آثار وی با تیراژ بسیار بالا ، مشكلات یکی پس از دیگری آغاز شد و به عنوان مثال اکنون می توانم یک چند نمونه مختصر. هفته نامه ای استانی ، یک عنوان متناقض علیه Shin و بیشتر علیه سازمان حسابرسی کتاب منتشر کرد و به جملاتی با معنای عقیم برای کار او اشاره کرد ، که برخلاف عنوان اصلی در شرح خبر ، قسمت کوچکی از هفته نامه بود. در صفحات میانی و این بخشی از فرهنگ و هنر بود ، او به داستان پرداخته بود و این فقط یک ستون کوچک بود ، اما این اتفاق باعث وقایع بدتر و بزرگتری شد ، و چند روز بعد ، روزنامه کثیرالانتشار و ملی آفتاب یزد داستان را شرح داد چیزی جز اعتراض در پشت صحنه و از زمان آغاز اولین دوره ریاست جمهوری آقای دکتر روحانی و نویسنده ، وزارت فرهنگ و مسئولیت اسلامی شخص اصلاح طلب را مورد انتقاد قرار داد (علی جنتی _ پیامبر آیت الله جنتی ریاست شورای نگهبان را بر عهده داشت) مواضع تند اصولگرایان مشهور است. تیتر جنجالی با عنوان "فساد در انتشارات رشت" صفحه نخست خود را به خود اختصاص داد و در نتیجه مردم خونگرم یزد در اقدامی خودجوش به سازمان ارشاد اسلامی شهر خود اعتراض کردند. .. شین بری نویسنده ای بسیار سخت کوش و پرانرژی و کوشا است. او در زمان بحران سکوت اختیار کرد ، اما به نوشتن پیوسته ادامه داد تا اینکه برای انتشار یک کار جدید به ناشران قبلی مراجعه کرد و به او گفتند با زبان گنگ که ، طبق با دستور بالا ، به او اجازه همکاری و انتشار آثار خود را داد. آنها او را ندارند (توجه داشته باشید که شین بری هرگز به طور رسمی اخطار ، اعلان ، احضار یا حتی منع قلم وی را دریافت نکرده است و ناشران هیچ سند رسمی مکتوبی مبنی بر منع همکاری وی با چنین نویسنده ای دریافت نکرده اند). اند بلکه همه آنها به طور شفاهی توسط عوامل لباس شخصی ترغیب شدند که قرار منع تعقیب علیه وی را بگیرند. ) به همین دلیل است که مقامات مربوطه در تریبون شما با اطمینان از آزادی و آزادی بیان صحبت می کنند ، و آنها به درستی ادعا می کنند که عدم تحریم نویسنده در جمهوری اسلامی ایران برداشته شده است. از آنجا که هیچ سندی مستند و موجود برای اثبات خلاف آن موجود نیست ، و آنها متقاعد شده اند که هیچ کس هرگز قادر به اثبات منع قلم نویسنده نخواهد بود ، زیرک بودن تلخ است زیرا جبر حقیقت همیشه یکسان است چشیدن چنین سلیقه ای باعث نمی شود که او طعم شیرین اقدام هوشمندانه ای را که باعث شد وی از سد حسابرسی عبور کند فراموش کند. وی در اولین تجربه خود در زمینه دریافت مجوز FIPA و ثبت طبقه بندی کتابخانه عمومی کشور و به دست آوردن کد ISBN ، متوجه شده بود که مسئول پرونده های رایانه ای و متن کارهای مربوطه توسط برنامه ای که در پایین صفحه مانیتور و منهلی. در سمت چپ ارقامی را نشان می دهد که تعداد حروف موجود در پرونده و نسخه داستان را نشان می دهد. متصدی پس از آن با وسواس شماره ای را روی پوشه نوشت و براق کار را با رنگ قرمز نوشت ، سپس بعد از مدتی کار چاپ شد ، تا توزیع و ارائه به بازار را دریافت کند ، دوباره به همان قسمت و سیستم و همان Returning ، شین با زیرکی فهمید که بازرس و ناظر ویژه همیشه غایب است و همه امور را به دلیل جمع شدن مسئولیت ها و کمبود وقت به یک ناظر رده پایین و زیرمجموعه و ناظر مربوطه واگذار می کند و به سرعت جلو می رود. او اقدام ویژه ای انجام داد و تصور كرد كه عمل او بی پروا و كامل است. او به جای خواندن آثار خط به خط و کلمه به کلمه ، فقط به تعداد حروفی که در برنامه رایانه ای خود می بیند ، مثلاً اثری پس از تصحیح و حسابرسی ، بسنده می کند. و سانسور 50000 حرف و خط و نقطه گذاری دارد. پس از مدتی و آماده سازی نسخه اصلی و چاپ مجدد و صحافی آن باید با نسخه قبلی و سانسور شده مطابقت داشته باشد ، فرد بازگشت کننده پرونده ای از اثر نوشته شده را درخواست کرده و پرونده توسط همان نرم افزار و تعداد حروف با مقایسه قبلی این بود که اگر این بار تعداد حروف و مربع ها 50009 را نشان می دهد ، 9 حرف افزایش می یابد و این خلاف قوانین اعلام و رد می شود. اما اگر دوباره 50000 نشان دهد ، به عنوان تأثیری به معنای انطباق و سلامت در نظر گرفته می شود. زیرا شین با تلاش و دقت فراوان در تغییر نسخه به گونه ای کار کرد که تعداد حروف حذف شده به تعداد حروف اضافه شود و از نظر تعداد حروف تغییری در سیستم ایجاد نشود. او بارها و بارها از حسین بدرفتاری کرد و موفق به انتشار ایده ها و بحث هایی شد که تاکنون نمونه مشابهی از آن یافت نمی شود. به عنوان مثال ، بند بحث برانگیز نیلیا "نیلیا شب گذشته از یک کابوس رنج می برد و مادربزرگش از کابوسی وحشتناک شب گذشته جریان روند کابوس پر از کدهای هوشمندانه ای است که یادآور قتل های زنجیره ای و قتل بیش از هفتاد نویسنده در میهن. و بدیهی و حق گفتن به زیبایی ترین شکل ممکن  پیوند کتابهای شین بریرمان توسط شین بری آثار شهروز براری سیگلانی       وزارت ارشاد اسلامی و مجوز فیپا برای ممنوعیت شهروز براری صیقلانییک کتاب از شهروز باری سیگلانی حاشیه سردتر است کتاب جدید منتشر شده توسط شین باری

امین الضرب رشت زادگاه نویسنده سبک خاص مدرنیته شین براری سیگلانی است



_______________________________________________




 بیشتر بخوانید در http://nashrejoshan.blogfa.com   
کتاب "بهترین نویسندگان نسخه مجازی ندارند و این گوشه کوچکی از چاپ مجدد نسخه مکتوب این اثر و بهترین مقاله ادبی است که به عنوان یک پرونده مجازی توسط دانشجویان علوم و ادبیات دانشکده پرستاری شیراز برای مطالعه این کتاب می توانید به فروشگاه های عرضه کتاب در سراسر کشور مراجعه کرده و یا از طریق سایت www.bookshoping.com به صورت آنلاین سفارش دهید  
قیمت این کتاب در چاپ اول مورخ تیر 1399 همانطور که در پشت کتاب آمده است _ 200،000 ریال معادل 20،000 تومان است که در صورت خرید آنلاین به هزینه جداگانه اضافه می شود.  
__________________________________________ لازم به ذکر است که تیم دانشکده پرستاری و مامایی شیراز تصمیم به انتشار و بازنشر این مقاله فقط به این دلیل که محتوای این مقاله را مفید دانسته است.و با گرایش و جهت گیری نویسنده محترم ، استاد محترم شهسواری هیچگونه توافق یا مخالفت



به Vabsth∅ ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ N1_ مخاطبین بازخورد خود مراجعه کنید ==================== ============= [] نام وبلاگ وبلاگ: http://Dastanak.ir [] نظر دریافت شده 1399/04/16 [] نام: CceyeD Ali MolaVerDy [] از حسن شما متشکریم صفحه من بخشی از این کتاب را در چند سطر برای شما تایپ می کنم. از وسط کتاب ، صفحه 121 ، پاراگراف آخر. در یک مکالمه تلفنی پنج دقیقه ای با او ، در مورد وضعیت او جویا شدم ، جوانی سی ساله که به نظر می رسید صدای دلنشین و لحنی مودبانه دارد [] شوکه تر به نظر می رسید ، و چندین بار با تردید نام من را تکرار کرد ، و سرانجام پرسید ؛ آیا شما با آقای شهسواری نصب دارید؟ وقتی او به یاد آورد ، من خودم بودم. لحنی غم انگیزتر به خود گرفت ، گویی چیزی او را آزار داده است. [] لحظه ای به یاد مقاله تند و یک طرفه ای افتادم که دو سال پیش در نقد وی نوشته بودم و به صورت ویرگول دو ماهانه منتشر شده بود. به همین دلیل ، او احتمالاً فکر می کرد که من دوباره خواستار انتقاد تند و تخریب چهره هنری او شده ام. لبخندی روی لبم ظاهر شد و دلیل تغییر لحن ناگهانی او را پرسیدم. درست حدس زدم ، او از من راضی نبود. بهش تبریک گفتم تعجب کرد و پرسید چه؟ [] و من ، با اندکی سکوت ، از موفقیت شما در نوشتن پوزخند زدم []؛ موفقیت آقای شهسواری چیست؟ مسخره ام می کنید؟ من گفتم که من نام شما را به عنوان نویسنده داستان کوتاه در ویکی پدیای جهانی ثبت کردم و خودم رزومه شما را تکمیل کردم. [] من فقط به تاریخ تولد شما شک کردم ، اما از یلدا سال 1366 نام بردم [] وی با اشتیاق گفت: درست است ، من واقعاً نمی دانم چه به شما بگویم! بسیار آقا ، من واقعاً از شما متشکرم. یعنی نه ، واقعاً ازت ممنونم .... ________________________________________          


  که         [] نظر دریافت شد [] 1399/04/15 [] '03: 15 "[] نام: چربی ~ مه با ، T ، دسته [] نظر داد: صفحه شما لطفا متن صفحات 68 و 69 این کتاب را مجددا منتشر کنید به حاشیه های آبی را بردارید مرا به خاطر بسپار http://novelll.blogfa.com ______________________________________________              WINDOWSLOVELY این نامی است برای کتاب دوست داشتنی در کتابفروشی قرن ایرانشهروز براری صقلانی



شهروزبراری صقلانی نویسنده کتاب شهر باران
 



# پاورقی ها مربوط به برچسب _ {کتاب بهترین نویسندگان} {محمد حسن شهسواری} 
* @ 1_ پیوندهای روزانه برنامه طاقچه = 
ین ، برخلاف دو نمونه قبلی از نویسندگان داخلی ، در جامعه و جامعه حضور پررنگی دارد اقشار ثروتمند تا فقیر شهرشان. به همین دلیل است که او به دلیل کارهای حاشیه ای خود توانسته نگرانی غیرمعمول و بی سابقه ای را در موضوع کار داستانی خود قرار دهد. و با گذشت زمان و رفع حجاب ابهام ، حقیقت تلخی در جامعه آشکار می شود که قبلاً هیچ کس فکر نمی کرد این اتفاق بیفتد. 
مبحث بهداشت روان جامعه و خشونت خانگی نشان دهنده حضور عمومی جامعه است ، اما این یک اولویت نیست زیرا تا زمانی که شهروندان نگران معیشت و امرار معاش هستند و حداقل زندگی را تأمین می کنند ، هرگز به فکر مراجعه به روانشناس ، روانشناس ، مشاور خانواده ، دکتر اعصاب و غیره سقوط نخواهند کرد و دیر یا زود چنین چیزی منفجر می شود زیرا جرقه در انبار باروت زمینه را تنگ می کند و فشارهای روزانه را افزایش می دهد و فاجعه ای ایجاد می کند.   
 جامع از نظر مواد ، رفاه ، لباس ، مسکن ، غذا و ...  




___________ - __ مطالب دارای برچسب مشترک از     سایت
      انجمن نویسندگان  
و سایت 
     جدید کتاب 
#: 

. # 876447_002 ما آثار برترین نویسندگان دهه آخر این قرن را با توجه به موقعیت و محتوای آنها به سه دسته تقسیم می کنیم 
. بدون شک نام بسیاری از نویسندگان شایسته ستایش و تحسین است. و یک لیست طولانی از نویسندگان موفق این دهه وجود دارد ، که اگر چند نفر از آنها را ذکر کنیم ، دیگر نویسندگان را ناراحت خواهد کرد که چرا نام آنها ذکر نشده است ، اما با این جزئیات ، می توانیم با قرعه کشی و برخی از نویسندگان موفق را ذکر کنیم شانس. فرصت. در لیست موفق ترین دهه های گذشته  
1_Zoya Pirzad کار می کند مانند اینکه چراغ ها را خاموش کرده است 
. 2. آقای Maruofi Abass معروف ، سمفونی مردگان  
3- 
4- 



5- 
6- 
7-  
8.  
و ..... 
همه این نویسندگان توانایی و خلاقیت Layout بالا آنها کلمات دارند ، اما موضوع خیلی ساده نیست و برای موفقیت و جاودان شدن یک کار ، باید عواملی فراتر از کلمه چینی باشند. 
یکی از با ارزش ترین عناصر در موفقیت و پیشرفت یک اثر نسبت به سایر آثار ، 
عشق است. عشق واقعی برای خلق اثری بدیع و منحصر به فرد.  
به دلیل وجود عشق در نوشتن است که یک نویسنده واقعی و برجسته دانش و آگاهی خود را از شرایط فعلی جهان چنان بالا می برد که به طور حتم نمی تواند در برابر ظلم و ستم یک هم نوعان و هر کسی سکوت کند. راه در پست نوشتن یک اثر. ، پرهیز از سخت بودن صدای لال را دشوار می کند. و مشکلات را قبل از رسیدن به بحران احساس و تأمل کنید. گاهی اوقات، حتی پس از وقوع یک حادثه دلخراش، ممکن است به جلوگیری از همدلی و همدردی با بازماندگان در روند روایت یک کار، مانند خانم زویا پیرزاد، که خاموش کردن چراغ با توجه به چراغ، تبدیل  
که در آن بر روی بخشی از یک پیرزن شیرین و مادربزرگ سنتی داستان جابجایی مردم ارمنستان توسط ارتش ترکیه را در صد سال پیش روایت می کند و اینکه او چگونه جملات ارمنی بازماندگان نسل کشی و نسل کشی ارمنیان را میخکوب می کند.  
آنچه با خلاقیت ابهامات و تفاوت های زبانی ارمنی و فارسی زبان را الك می كند و فقط چند كلمه نزدیك و رایج را در میان هزاران واژه مبهم و ناآشنا پیدا می كند و از آنها در قالب واقعی خود استفاده می كند و توضیح می دهد كه در گویش و زبان پیرزنی از شهر مرزی وان کلمه "کمتر + یکی معادل یکی + کمتر = یک" در فارسی است. و .....  
این نمونه ای از احساس وظیفه و احساس انسانیت است که
پیامی آشکار و پنهان  با خود دارد. پیام آشکار واضح است و نیازی به گفتن نیست ، پیام پنهان چنین چیزی برای روشنفکران و روشنفکران می تواند این باشد که چنین نویسنده ای پیشتاز نویسندگان جامعه خود است - چنین نویسنده ای وظیفه معنوی یک نویسنده را درک می کند و او خود را نسبت به هم سن و سالان خود مسئول و متعهد می داند - چنین نویسنده ای خود را مسئول حفظ کیفیت و محتوای محتوای هر سطر از اثری که به جامعه ارائه می دهد ، می داند و با کمال میل خود را متعهد به تحقیق و درک داستان می شود. بایگانی ها ، کتابخانه ها و زمان حال (فضای مجازی) را بررسی می کند زیرا این امر خود را مدیون نیاز به افزایش آگا تحت فشار یک بار سنگین می داند. سلام و دانش ، به دلیل حذف مسئولیت و به اصطلاح حذف کتی مجبور به انجام تحقیقات و مطالعات مربوط به موضوع نیست. نه!  
با عشق و با هدف بالا بردن کیفیت کاری که در وقت ، سرمایه و انرژی خود سرمایه گذاری می کند. 
__________________________ 



نگاهی به کدهایی که در آثار شینبری رخ داده است.  
شهروز براری صقلانی 

در داستان کوتاه به نام "دوگانگی جنسی" که در کتابی متشکل از 15 داستان کوتاه به نام "پارادوکس هویت" توسط رستگار گیلان ، نویسنده مشهور و درجه یک اثر ، شین براری منتشر شد ، در مورد داستان که در طول تداوم خود ، هویت و گرایش جنسی متفاوت کودک باعث اختلاف نظر و اختلاف عمیق بین کودک و پدر سنتی او می شود ، کودک طرد می شود و به استقلال می شتابد و پس از مدتی به خانه و نیمه شب وقتی تاریکی در خواب عمیق است. پدر تصمیم می گیرد پسرش را بکشد و دخترش را به تخت می بندد و خانه را آتش می زند و از خانه فرار می کند.  



____ 
پس از یک سال خلق این کار غیرمعمول و ساختارشکنانه برای گرفتن مجوز چاپ با مشکلات زیادی که در ژوئن 1399 رخ داد ، وقایع تلخ در سرزمین سبز گیل اتفاق افتاد تا داستان Qin به دلیل فضای مجازی فوراً اتفاقات تلخی رخ دهد عموم مردم ، و هیچ توجهی عمیق به افکار عمومی برای تلاش برای پوشش دادن ندارند.   
پیش بینی چنین وقایع بی سابقه و نادری چگونه ممکن است آیا او در قالب یک اثر داستانی نوشت؟ قطعاً فالگیر و فالگیر نیست ، اما او تخیل درست و جهان بینی درستی دارد و حضور کاملی در جامعه و در میان افرادی دارد که توانسته اند وظیفه یک نویسنده واقعی را انجام دهند و قبل از آنها درباره مشکلات صحبت کنند رخ دادن. آورده شده است. برای روشن کردن موضوع برای کسانی که نمی دانند فاجعه ماه ژوئن در گیلان چه بود ، من توضیح می دهم که 
این روزها (یعنی خرداد 1399) در گیلان ، حوادث ناگوار و زنجیره ای از جنایات خانوادگی رخ داده است که همه را تحت تأثیر قرار داده است. اول ، وقتی پسری قدم عجیبی در نبرد با برادر ناتنی خود برمی دارد و نقشه شوم خود را گام به گام اجرا می کند و متأسفانه ، در اولین قدم هر مرحله را در قسمت استوری برنامه مجازی بنام اینستاگرام ضبط می کند ، او قرص های آرام و آرام می خورد. این دارو از یک داروخانه معتبر در مرکز شهر تهیه می شود ، در آب میوه حل می شود و با یک سرنگ در ظرف آب تزریق می شود. در مرحله دوم او آب را به برادر بزرگترش می دهد و او را از هوش می برد. در مرحله دوم ، او برادرش را در صندوق عقب ماشین پدرش قرار می دهد و او را از شهر خارج می کند. نیمه شب با دست و پاهای بسته وارد سد تاریکی در جاده قدیم رشت - رودبار می شود. پرت كردن.  
در یک جنایت تکان دهنده یک هفته بعد ، پدری در هشتپر گیلان ، سر دخترش را با ماسک بریده و سر بریده شده را در دست گرفته و به مرکز روستا می برد. و ادعا می کند که این کار را برای جلوگیری از بی آبرویی و بی آبرویی انجام داده است. زیرا دخترش با پسری 30 ساله دوست شده بود و ابراز عشق کرده بود.   
چهل و هشت ساعت بعد ، در محله ای به نام سلیمان داراب ، ملقب به سرای جمال ، جایی که مقبره میرزاکوچک خان جنگلی واقع شده است ، همه به دلیل اختلاف نظر و اختلاف نظر در مورد میزان ارث خانه پدری با یک شوکه و مبهوت شدند. خواهر این بزرگ بحث می کند و سرانجام به درگیری و قتل خواهرش توسط تنها برادرش منجر می شود و برادر برای پنهان کردن چنین جنایتی ، خواهرش را در داخل خانه رها می کند ، خانه را آتش می زند و از مرگ نجات می یابد. حقیقت جرم بلافاصله با آتش سوزی و بررسی صحنه جرم آشکار می شود و وی دستگیر می شود و به جرم خود اعتراف می کند.    
پس از پخش چنین اخباری از اخبار شبکه باران ، همه مبهوت شدند و نکته این است که نوع و دامنه وقایع این مدت کوتاه مدت به یک محیط درجه یک برای خانواده ها و اقوام تبدیل شد ، توجه به سلامت روان را جلب کرد و این پایان ماجرا نبود و ظرف چهل و هشت ساعت ، خبر غم انگیز و عجیب دیگری در همه محافل خبری منتشر شد و به عنوان اول عنوان درآمد. 
این بار مانند گذشته ، این جنایت خشونت خانوادگی بود و در هنگام نزاع بین دو برادر در محله آلمان Postak (محله ای در گلسار رشت) ، برادر کوچکتر برادرش را با سلاح سرد (چاقو) به شدت مجروح کرد. -چاقو به دست) و بلافاصله او را کشت. نزدیکترین کلینیک در چند صد متری محل حادثه می رسد و به محض اینکه می فهمد برادرش فوت کرده است ، از بیمارستان فرار می کند و فرار می کند ، اما تنها چند ساعت بعد دستگیر می شود.  
اکنون ، با تمام این جزئیات ، ما با یک مشکل و مشکل عمیق روبرو هستیم ، که به گفته عباس ، نویسنده مشهور در تبعید ، برادر کشی اولین جنایت بشریت ، اولین نگهبانان و نگهبانان تاریخ آدم و حوا بود که خانواده های آنها را کشت. خانواده مقتول 
هابیل و قابیل ، قاتل و مقتول نامگذاری شدند تا اولین قتل بشریت از نوع خشونت در خانواده و برادر کشی باشد ،   
در نتیجه سمفونی موفقیت آمیز از مرگ    
عباس معروفی ، به زیبایی .....

حواشی یک مستبد

خانم زویا پیرزاد

 http://jojerangii.blogfa.com

 

شهروز   http://Shahroozbarari.blogfa.com باراری صقلانی

 

شین براری  


 بهترین نویسنده ایرانی است

 

عباس  ایران رمان اسلامی معروفی را پیوند داد

 

22 ژوئیه 20. 07 ، 35 ساعت 04:32:

 محمد نوبری

من خودم کتابی از شین بری دارم و آن را می خوانم ، اما سبک آن عجیب ، جالب است ، اما به خدا ، آچار برای مغز آن لازم است ، مریخ زندگی می کند مثل اینکه تابوهایی را می شکند که شخصی کتاب را از روی آن می بندد نگران باشید و چهل سوراخ بچرخانید تا نیازی به کمپوت نباشد. به عنوان مثال ، داستان درخت هشتم چیست؟ چرا به درخت آمدم؟ روتو اثر خانه باغ را به ارمغان آورد ، خوب ، ما شیعه هستیم و حساس هستیم.

 ، آبان 1398 20:12:32 زمان 25

 

والا هر کدام با قدرت درک و درک و حس و حس درونی خود قضاوت می کند. و همه چیز اشتباه است. پس این یعنی چه؟  

منظورم تو .....    

 11 ژوئیه 20 ، 03:10

 ماندانا موینی

 من دلیل این همه بیرحمی شرمین جان را نمی فهمم؟ 

پس چرا برای ارائه مثالی به نویسنده دیگری نرسیدیم؟ TastelesJu 2

فروردین 1394/01/12

0 ، 07:

0 1

واکنش:

وای؟ من یک کلمه حرف نزدم خانم معینی ، تمام خطوط و نشانه های من یک خط است

 11 ژوئیه 20 ، 03:08

 شرمین نوژه

خانم واثق ، خیلی خوشحال نباشید ، زیرا اینها فقط از نظر استاد شهسواری است و در ابتدا گفت که از آنجا که به عنوان یک نمونه مناسب دیده می شد ، از این سه نفر نام می برد ، همین.

  تو

واکنش:

من نمی دانم این چوب چوب هیزم بیشتری به شما فروخته است   

06 ژوئیه 20 ، 06:10

 ناشناس

  مرضیه ____ 

   ینی علنا ​​زویا پیری زاد و عباس معروفی را با لودر از روشون عبور داد و آنها را صاف کرد. نوستراداموس چنین صحیحی پیش بینی نکرد. می گویم شاید این نویسنده عجیب و غریب شین باری جن داشته باشد و از آینده مطلع شده باشد. 

، جولای 20 ، 06 ،: 07: 32 زمان؛ 

 شهربانو واثق

اوه خدای من ، مثل اینکه آنها دنیا را به من دادند. استاد شهسواری ، از شما برای حمایت از شین متشکرم   

  بیچاره خیلی مظلوم است. کتاب او سه برابر قیمت پشت جلد در میدان انقلاب ، بازار سیاه به فروش می رسد ، اما حتی یک ریال هم به جیب نویسنده آن نمی رود.    

 

 

با تشکر از شما برای قرار دادن این در صفحه  

 ارسال کام

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی