رمان موبایل

رمان اینترنتی رمان مجازی _رمان عاشقانه_آموزش نویسندگی_ خاطرات_ رمان جدید_

رمان موبایل

رمان اینترنتی رمان مجازی _رمان عاشقانه_آموزش نویسندگی_ خاطرات_ رمان جدید_

رمان موبایل

اکثر مطالب رو از آرشیو های فن پیج نویسندگانی مثل شین براری، احمد آرام ، ققنوس خاکستری و احمد محمود بازنشر میکنم. زحمت اصلی را بنده متحمل شدم که از آرشیو شلوغش تعدادی از آنها رو سرقت ادبی کردم و اینجا منتشر کردم. خخخ شوخی بودشااا

آخرین نظرات
  • 24 September 23، 19:13 - محدثه پیراسته فر
    عالی

چند قسمت کوتاه از آقای  خان  


 




شماره دو     تصویر    طرح نگاری    گرافیک   نقاشی    سنبل      پیچک    نگاره   و.....
   

سه    آواز و نغمه اصیل ایرانی از بانوی ایرانی  و موضوع  جشن  اسفندگان     .   از جشن های ایران باستان .     



داستان شماره  چهار ویدئو ها و تصاویر  متفرقه  از هرجا و هرچی ....ا





اصابت موشک با وسیله پهپاد توسط ترکیه بر علیه  ارتش روسیه   در اوکراین . 

  خودم .   اسفند ۱۳۹۷بدون ماسک    یادش بخیر  
  رفیقم   اسفند ۱۳۹۷  با  دوربین  
lisa and shahroozbarari  لیسا   اسفند ۱۳۹۷  با  سگی که مادرش کنار جاده تصادف و مرده بود ‌   


 هانیه توسلی   و امید به آینده   
شین براری
شوهر بهنوش بختیاریبهنوش بختیاری 

بهنوش بختیاری  


نوسترآداموس     پیشگویی  


پرنده عجیب آرژانتین. 

بی تو با تو بودم از شهروز براری 
امااما  ترجمه  رضا رضایی از  نشر نی  

دراکولا  با ترجمه  محمود گودرزی 

حکایات و مکافاتجنایات و مکافات  ترجمه  مهری آهی بقلم داستایوفسکی  

شین براری  کانون   ادبیات‌ داستانی   چوک  
کارگاه داستان نویسی شین براریاعضای  کانون  
شین براری
شین براری
  داستایوفسکی ‌ 


بدون شرح .....   بالای ۱۸ سال .  
  • 22/03/11
  • شهربانو واثق

تفریح و سرگرمی

نظرات (۲)

  • شهربانو واثق
  • جای آقای براری خالیه تو عکسا
  • ناشناس
  • برنگشت مگه؟

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    تجدید کد امنیتی