رمان موبایل

رمان اینترنتی رمان مجازی _رمان عاشقانه_آموزش نویسندگی_ خاطرات_ رمان جدید_

رمان موبایل

رمان اینترنتی رمان مجازی _رمان عاشقانه_آموزش نویسندگی_ خاطرات_ رمان جدید_

رمان موبایل

اکثر مطالب رو از آرشیو های فن پیج نویسندگانی مثل شین براری، احمد آرام ، ققنوس خاکستری و احمد محمود بازنشر میکنم. زحمت اصلی را بنده متحمل شدم که از آرشیو شلوغش تعدادی از آنها رو سرقت ادبی کردم و اینجا منتشر کردم. خخخ شوخی بودشااا

آخرین نظرات
  • 24 September 23، 19:13 - محدثه پیراسته فر
    عالی



 آیا میدانستید؟  


دریافت
مدت زمان: 8 ثانیه    آذرخش  و آهنگ   ،  کوتاه 


دریافت
مدت زمان: 45 ثانیه    نسل جدید از خودرو ها  که توسط هیوندا  در دست تولید است . برای ماموریت های خاص و مکان های صعب العبور ‌   . اون وقت  ما  کد ملی  می‌بریم  تا  نان  بخریم .  مرغ بخریم.   خب  ....  عالیه ‌ 



دریافت
مدت زمان: 1 دقیقه
یوفو   بشقاب  پرنده .   من اعتقادی ندارم  بهشون .  و  میگم  همش  الکیه.   شما چطور ؟..   توی کامنت ها نظر خودتون رو بنویسید .   یعنی واقعا  وجود دارند ؟  مگه   ما  اشرف  مخلوقات  نیستیم  و نبودیم .  پس چرا تکنولوژی  اونها پیشرفته  تره .؟...  شما چه فکر می‌کنید؟  



دریافت
مدت زمان: 18 ثانیه   کسی  راجع  به این  حلقه های  آسمانی  به نام   استار گیت   میتونه  برام  توضیح بده .  هیچی  نمیدونم   ‌ ولی  خودم  توی جاده  شیراز   عین همچین چیزی  رو  دیدم .  منتها  شب  بود .  و توی فیلم  فقط سیاهی   افتاد  .   اینا  چه هستن ؟  شما  چه فکر می‌کنید؟  من خودم خیال میکردم  که با  نرم افزار  و  از سر شیطنت و افکت  هست   ولی  با چشم خودم  دیدم ‌  خب  کی میدونه  اینا  چی هستن ؟ 


دریافت
مدت زمان: 33 ثانیه
  یه  یوفو  و بشقاب پرنده  در ایستگاه فضایی  از  زیر  شاتل  ناسا   رد  میشه.   یعنی  در اصل   چندین تا  هستن   و شکل  دسته ی پرنده های  سفید   دارن   حرکت  می‌کنند.    توی اون ارتفاع   هیچ  موجود زنده ای  پرواز نمیکنه ‌      .  اون  چیه ؟...   آیا  باید باور کنم .  ؟..‌  در سایت  ناسا   نوشته  که   این فیلم توسط  افراد داخل ایستگاه   گرفته  شده .    


دریافت
مدت زمان: 59 ثانیه  عده  ای  دارن  راهپیمایی  و یا  کوهنوردی  می‌کنند   ، نمیدونم   ولی  انگار   یوفو  دیدن .  و  فیلم گرفتن  .     


 


دریافت     با  تلسکوپ  به  ماه  نگاه  میکنن   و  نقطه های  متحرک   سیاه  و همراه  سایه  هاشون روی سطح ماه  رو  میبینن .   که با سرعت غیر  عادی و زیاد  حرکت می‌کنند.    آیا واقعیه ؟   قضاوت با شما ‌ 


دریافت    تکنولوژی   های   پیشرو و  روز  دنیا    در خودرو  سازی  و  امکانات  خاص   .      البته  به خوبی و به کیفیت   محصولات   سایپا   نیستن .   میدونید  که چی میگم .... !....   الخصوص   ایر بک   های  ایران خودرو ، سایپا  ، و سایر بستگانش.       ما رکورد زدیم .   آوَرین....‌
مدت زمان: 10 ثانیه
مدت زمان: 1 دقیقه 22 ثانیه 
  • 22/05/12
  • شهربانو واثق

ufo

کلیپ جذاب

یوفو

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی